20 juni 2016

Ondertussen

Al weer een maand geleden dat ik hier nog iets geschreven heb, foei. Maar dat wil niet zeggen dat er niks gebeurd. Ondertussen zijn er heel wat trouwen gepasseerd, werd de tuin afgewerkt en is mijn eerste week vakantie al voorbij. Wat spookte ik dan allemaal uit in die afgelopen maand? Lees maar even mee.

3 trouwen:
Waarvoor ik 2 trouwuitnodigingen maakte en enkele krijtborden tekende. En voor eentje ook nog fotograaf speelde. 
Over de eerste uitnodiging lees je hier en over de tweede hier

De tuin:
Die is ondertussen af. Ik kan eindelijk buiten zitten (als het weer wat meewerkt) en genieten van mijn plantjes en bloemen. En van een fiets die niet meer binnen moet staan :). Hier vind je meer foto's.
Vakantie:
Een van de twee weken is al om, en die eerste week stond in het teken van klusjes. De kelder opruimen, de berging inrichten, rekken maken in het tuinhuisje en het hele huis een goeie poetsbeurt geven. Ook dekentjes naaien en een beetje winkelen.
De tweede week wordt wat meer genieten: lezen, luieren, creatief bezig zijn, wat yoga doen,... en hopelijk genieten van het zonnetje.

En natuurlijk tijd maken om hier terug wat meer te bloggen. Coming up een van dezer dagen: een update over de verbeelding book challenge, dekentjes en mijn 31 en 31 doelstellingen. En misschien ook wel een resultaat van mijn prullerij van deze week.

1 opmerking:

gerhilde maakt zei

Je tuin ziet er goed uit! Ik duim mee dat de zon wat wil meewerken de komende weken.