20 maart 2015

De tas van Annelies - de test van 'Bertilia'

En vandaag laat ik jullie het tweede tasje zien uit het mooie tassenboek van Annelies, aka 'De Zuster van'.

Als tweede tas koos ik ervoor om de Bertilia te maken, een 'fannypack' in een modern jasje. Een heuptasje dus, dat je kan omslaan. Het heeft een verstelbare riem, opent met een rits en je kan de flap ook vastmaken met een magneetsluiting. Leuk aan dit tasje is dat je met twee verschillende stofjes kan werken. Dat geeft een leuke twist.
En het lijkt me een heel handig tasje tijdens wandeltochten (met de hond) als je je handen vol hebt en toch je gsm, sleutels en wat geld wilt meenemen. 

De flapjes rond de rits blijft nog wat oefenen voor mij, dat is niet zo makkelijk om ze mooi recht te krijgen. Ook al wordt het goed uitgelegd.

Voor meer tassen: allemaal richting boekhandel of online shop en kopen dat boek!

3 opmerkingen:

Lies: zei

ik had ook wat moeite met die flatjes. Oefening baart kunst, dat wel. Ik vind het een mooi tasje, dat van jou!

Karla zei

En ja hoor, ook deze komt op mijn to do!

Lieke zei

Leuk model tas zeg! En de heuptasjes worden weer helemaal hip. Misschien ook maar eens op mijn to do lijst zetten!