16 november 2014

Kerstkaartjes!

Al een paar daagjes aan het zwoegen om mijn kerstkaartjes voor dit jaar te maken. Ze moesten dit weekend af, want dinsdag loopt de korting af bij moo.com waar ik ze ga bestellen.
En ik moest het mezelf natuurlijk moeilijk maken, want in plaats van 1 kaartje te maken, heb ik deze keer 2 setjes van 3 kaartjes gemaakt. Een setje met dieren en eentje met typografie.

Een kleine preview:



Over een week zouden ze in de brievenbus moeten landen en dan kan ik ze in de shop plaatsen! Dus heb je nog geen kaartjes gekocht voor kerst en je vindt deze wel leuk, nog een weekje geduld en dan kan je ze bestellen!

Ik bestel mijn kaartjes speciaal bij moo.com omdat ze daar het systeem van Printfinity gebruiken, wat wil zeggen dat je bv. 10 kaartjes bestelt en je dan op de voorkant 10 verschillende ontwerpen kan gebruiken. Ideaal om setjes te maken zonder een grote hoeveelheid te moeten bestellen.

Wil je zelf ook kaartjes bij Moo maken dan kan je dat via deze link doen, dan krijg je 10% korting (en ikzelf ook wat voordeel :)).

Geen opmerkingen: