23 december 2013

Christmas Ornament Swap

Janina van Elke dag zaterdag organiseerde een swap voor kersthangers. Ik deed mee natuurlijk! 
Ik maakte dezelfde kleien hangers als voor in mijn kerstboom, maar nu een ster en een hartje waar ik X-mas en Joy in stempelde. Als extra versiering nog wat papieren sterretjes erbij en dan mooi inpakken met een kaartje erbij. Hopelijk zijn de ontvangers er blij mee.
Zelf kreeg ik deze dingetjes in de brievenbus:
Een vogeltje van Zaanse Zolder
Een grote ster van Tuus gemaakt (zonder blog)
Een vosje van Ons Thuis
Een vilten ster van Kreamade.
En twee buttons van Janina.

Dankjewel allemaal! En Janina voor het organiseren.
Ik ben wel benieuwd waar mijn hangers terecht gekomen zijn.
Eentje vond ik hier al terug.

2 opmerkingen:

ilse zei

WOOOOOOOOOW, er stond daarjuist een prachtige enveloppe aan de deur ... en wat erin zat ... zo mooi! Mercikes! Ik ben echt heel blij!

Melissa zei

Super leuk!