14 november 2013

Agenda 2014: in de maak!

Aan mijn statistieken kan ik zien dat deze post de populairste is van allemaal. En het is toch weer bijna die tijd van het jaar zeker!

Vorige week ondernam ik dus een tripje naar Maastricht. Speciaal om naar de V&D te gaan, want ik was op zoek naar een organizer. Een goedkope en een grote. En dat is niet makkelijk te vinden als je er niet veel geld voor wilt betalen. Maar dan kwam de V&D als redder uit de nood! Voor maar 10 euro ben ik nu de trotse bezitter van een A5-organizer. Wel in het zwart, de leuke kleurtjes waren enkel voor de kleinere formaten. Ik vond er ook nog craft papier voor in de printer. Dus dat past nog wel allemaal goed bij elkaar.
De komende weken ga ik me dus af en toe bezig houden met het ontwerpen van een agenda voor 2014. Deze keer ook met wat extra's zodat ik mijn uitgaven, werkuren,... allemaal op 1 plaats kan bijhouden.

Kom hier dus binnenkort zeker nog eens kijken als je nog op zoek bent naar een DIY-agenda voor volgend jaar!

3 opmerkingen:

Jozefien zei

Ben benieuwd, laat maar komen! (Ik kon niet meer wachten en ben voor volgend jaar overstag gegaan voor deze New Yorkse beauty http://www.poppin.com/Black-Poppin-Planner.html)

Kathleen zei

Check zeker eens de inserts van Filofax (ze verkopen die in A5 formaat). Dat zou je wel eens heel wat werk kunnen besparen. ;)

An zei

Hihi, maar dat is net plezant, prullen in inkscape :)