1 mei 2013

n° 21

*Ahum, ahum* 
Ollie & Wallie presenteert u vandaag de oprichting van een nieuwe blog! n° 21

Een blogje over mijn huisje, op nummertje 21. Een blog waarop ik mijn verbouwingsverhalen kwijt kan, en vanalles over interieurs en DIY's.

Check it out!!! Maar vrees niet Ollie & Wallie blijft bestaan :). Ik wil jullie hier gewoon niet vervelen met verbouwingsverhalen enzo als je dat niet interesseert, maar doet het dat wel, volg me dan zeker ook op mijn nieuwe blog. Af en toe zal ik hier natuurlijk ook wel iets vertellen over mijn nieuwe avonturen in Hasselt.

2 opmerkingen:

de Bakmadam! zei

Leuk, ik ga eens kijken! Ik ben ook een klus / verbouw / inrichtingsfan! Laat die voor-en-na'tjes maar komen!

Guy en Dina zei

Sjiek!!! Ik ga zeker kijken...tja bij mij is't nogal een allegaartje maar 2 blogs, mmm, ... Veel plezier ermee!