22 januari 2013

Over die schilderijtjes

Helemaal in het begin ergens heb ik jullie eens verteld hoe Ollie & Wallie ontstaan zijn en wat ik er allemaal mee wilde bereiken. Ik heb toen ook kort laten vallen dat ik ook schilderijtjes wou maken voor op de kinderkamer (eventueel in hetzelfde ontwerp als het geboortekaartje).

Awel, die schilderijtjes dus. Daar heb ik jullie nog altijd niets van laten zien. Met al dat naaien het laatste jaar is er van schilderen niet veel in huis gekomen. Maar voor Hip en Handig nam ik mijn verfborstel nog eens vast en merkte ik dat ik dat toch wat vaker moet doen!
Voordat alle pasgeboren kindjes hier een zelfgemaakte knuffel kregen, maakte ik er een mooi schilderijtje voor. Mijn drie nichtjes kregen er allemaal eentje, de kindjes van een vriendin,...
Het eerste werd nog volgens een bestaand kaartje gemaakt, maar al de rest is eigen ontwerp.
Een beertje en konijn voor Janne (toen wist ik nog niet of het een jongen of een meisje werd, dus werd het een neutraal kleurtje.

Een langwerpig doek met drie diertjes voor Julie.

Een olifant en walvis (de voorlopers van Ollie & Wallie) voor Maya.

Konijntjes voor Merel.

Een hele dierentuin voor Warre.

En voor Hip & Handig schilderde ik het uiltje en vogeltje uit mijn agenda. (nog niet verkocht).

De bedoeling is dus om dit ook in de 'shop' te plaatsen. Dus wil je zelf een leuk schilderijtje voor aan de muur of om kado te doen? Dan kan je altijd mailen en een bestelling plaatsen! Alles is mogelijk, een figuurtje dat ik zelf ontworpen heb, een figuurtje op vraag of iets van een bestaand geboortekaartje.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ja joh dat moet je echt vaker doen, kun je hartstikke goed!

Guy en Dina zei

Waw, sjiek! Veel succes ermee!!!

Nele84 zei

Wauw! Echt supermooi!

de Bakmadam! zei

Mooi seg, allemaal leuke werkjes!

zohra zei

Heel knap
Liefs Zohra