6 december 2012

Het eerste marktje en nog een winnaar

Zondag stond ik dus op de kersteditie van Hip & Handig in Leuven. En voor een eerste keer is dat goed meegevallen. Het kwam wat traag op gang, maar we hebben toch wat spulletjes verkocht en ook leuke commentaar gekregen. Voor herhaling vatbaar dus.

Hier enkele foto's genomen door mijnLeuven.
 
Als er nog iemand geïnteresseerd is in enkele spulletjes of op zoek is naar kerstkaartjes: ik zet in de volgende dagen alles wat nog beschikbaar is op facebook.

En dan wordt het ook tijd om eindelijk eens een winnaar te kiezen, want we zitten ondertussen al aan 103 volgers! Jeuj! En nu op naar de 200 he!
Dus die winnaar: om het mezelf niet te moeilijk te maken, gaf ik alle volgers een nummertje in de volgorde dat ik ze kan zien in blogger. En omdat ik blij ben met alle volgers, mochten de drie laatste er ook nog bij.
De random number generator koos volgende winnaar uit: nummertje 83!
En dat is: Mammabelle!
Stuur je mij je gegevens even, dan stuur ik je zo snel mogelijk een setje mageneten op.

En nu Sinterklaas weer geweest is, wordt het tijd om het hier wat gezellig te maken en aan de kerstkadootjes te beginnen.

6 opmerkingen:

de Bakmadam! zei

Marktje zag er gezellig uit, hopelijk volgen er nog veel meer!

Gefeliciteerd Mammabelle!

hilde@home zei

proficiat mammabelle!!!

Guy en Dina zei

Ziet er kei goed uit... verslavend zenne marktjes ;-)

Mammabelle zei

Reuze!!! Dat maakt ons dagje compleet! We mogen ons weekje ziekenhuis afsluiten én we hebben gewonnen!! ik stuur mijn gegevens zo snel mogelijk door!

Poesie Oh Hi! zei

Wat een gezellig kraampje had je op de markt. Mooie spullen! En gefeliciteerd mammabelle!

m zei

104 :-) Wat heb je een leuk blog zeg! ik heb je meteen aan m'n reader toegevoegd :-)