16 december 2012

Eentje met een appel

Alweer tijd voor een dekentje. Eentje voor Ferre deze keer. Op zijn geboortekaartje stonden enkele appeltjes op een achtergrond van groene ruitjes, ideaal dus voor een dekentje. 
Een grote blauwe appel en zijn naam werden op groene ruitjes geflockt, een blauwe paspel als afwerking en een super zacht langharig fleeceje voor de achterkant. Zo zacht, ik ben jaloers!
De fleece kwam van het stoffenspektakel, maar ik had het laatste van de rol, mijn voorraad is dus bijna op. Als iemand weet waar je die nog ergens kan krijgen, mag je dat altijd laten weten! Bij Pauli hebben ze wel iets gelijkaardigs, maar een stukje duurder en niet zo langharig.

En nu ga ik mij eens aan mijn Secret Santa zetten! En ondertussen nog wat nagenieten van de opnames van ons kerstconcert.

4 opmerkingen:

Mmoiselle Darcey zei

Heel mooi dekentje! Ik ben ook net begonnen met naaien. Ik heb ontdekt dat het zorgt voor ontspanning en rust.

zohra zei

dat lijkt me een super dekentje
Liefs Zohra

Guy en Dina zei

Ziet er zaaaa-lig uit!!!

Petits Pirates zei

Leuk met dat frisse groen!