9 juni 2012

Zeg het met krijt!

Dat to-do lijstje van in het Pinksterweekend is nog altijd niet volledig af. Natuurlijk niet. Wat er wel doorgestreept mag worden is de grote tekstballon met schoolbordverf. De verf is al even droog, dus tijd om het ding even aan jullie te tonen.
Veel valt er natuurlijk niet te tonen. Gewoon een uitvergrote versie van een van de koelkastmagneetjes. Maar wel heel leuk om bij een photoshoot te gebruiken (zoals je bij Oon of Vierenveertig al kon zien) of leuke berichtjes op te schrijven (of tegen de muur te plakken en de beesten op je kamer onnozele dingen te laten zeggen).

Ik schilderde het langs beide kanten zodat het in 2 richtingen gebruikt kan worden. De ene kant is al wat gladder geschilderd dan de andere, maar het is nog steeds niet perfect. Dus als iemand tips heeft...

Zouden jullie hierin geïnteresseerd zijn, of in de koelkastmagneetjes? Dan zet ik er binnenkort een paar in de 'shop'.

Vorige week kreeg ik ook nog een laat verjaardagskadootje. Twee toffe bamboekommetjes van Bambu, gekocht bij Kudzu (voor mensen die van hun ecocheques afwillen, ze hebben daar heel leuke spulletjes, allemaal goed voor het milieu enzo). Zo'n want-board op Pinterest werkt! Nu die stoel van Eames nog ;).
Met eten en slechte lichtomstandigheden ziet dat er zo uit.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Oef, deze heb ik ook op mijn to-do-lijstje, voor mijn eigen shopje..! Maar ik heb nog zat andere ideeen gelukkig haha

Piepow zei

Zo'n leuk crea-ideetje!

Storm zei

ik heb ook zo'n bord gemaakt, de tip is na iedere gedroogde laag schuren met een fijne korrel. Bij ons is dat toch goed gelukt. Succes!

Guy en Dina zei

Nope binnenkort zal er hier ook een schoolbord gecreëerd worden met een magneetlaagje eronder...ben benieuwd.