25 maart 2012

Vosjes, 3x anders

Bij het maken van mijn agenda, had ik snel wat figuurtjes getekend in Inkscape. Het vosje vond ik zo leuk dat ik het nog wat verder heb uitgewerkt. In drie verschillende versies zelfs.

Een eerste versie in Inkscape, maar in kleur en wat verder uitgewerkt met schaduw.
Voor de tweede maakte ik er een stempel van, een grote en een kleine. Om kaartjes mee te versieren of een nieuwe bladwijzer mee te maken.
En als derde greep ik nog eens terug naar de aloude traditie van het kleurpotlood. Dat was al zo lang geleden dat ik die nog eens vast had. Na al dat computertekenen is het wel leuk om nog eens iets met de hand te doen en je daar volledig in op te laten gaan.


Voor een verjaardags/housewarming-kadootje voor een vriendin, kocht ik een simpel kadertje, stempelde het kleine vosje op een leuk papiertje en pakte het in met mijn pas aangeschafte washi-tape (in de juiste kleurtjes natuurlijk). Hopelijk is ze er blij mee.



7 opmerkingen:

Mad Moiselle zei

Amai, zo mooi. Ben altijd wat jaloers op mensen die kunnen tekenen.. iets wat ik echt NIET kan :-)

Tante Kaatje zei

Oh, zo leuk!

Marina zei

3 keer om ter mooier,je hebt talent en het is helemaal mijn ding!

Owl.mygod! zei

zo'n leuk stempeltje! tis zo'n tof vosje :)

Nienke zei

Wauw zeg, jij maakt toch wel toffe dingen hoor!
Spijtig genoeg begrijp ik toch niet zo veel van inkscape!

Guy en Dina zei

Zo sjiek!

De klassieke methodes vind ik toch nog steeds het allercharmantst!

Daar zul je zeker en vast iemand heel gelukkig mee maken...

Jozefien zei

Fieuw! Handgetekend, daar heb ik echt bewondering voor (en heel veel spijt dat ik niet vooraan in de rij stond toen dat talent uitgedeeld werd)