31 maart 2012

Uitslag give away

Jullie waren met velen, 34 in totaal, met zo'n 74 kansen om de magneetjes te winnen. Allemaal bedankt voor de leuke reacties en verjaardagswensen!
Maar ik zal jullie niet langer in spanning laten. Alle namen werden mooi opgeschreven, de strookjes werden geknipt en in een visbokaal gedropt. Een 'onschuldige' hand (aka die van de mama) trok er eentje uit en dat was...

Proficiat Mad Moiselle!
Zou je me je adresgegevens willen doorsturen (mijn mailadres vind je in mijn profiel) en dan valt er binnenkort een leuke pakketje bij jou in de brievenbus.

Aan de ongelukkige verliezers, toch bedankt voor het meedoen! En niet getreurd, binnenkort wordt er een nieuwe voorraad gemaakt en dan kan je ze hier zelf aanschaffen.

Zelf was ik vorige week ook nog de gelukkige winnaar van een give away bij Spoonflower! Wiii!
En wat voor een prijs was dat (dinsdag zat hij hier al in de brievenbus)! Een boek over het ontwerpen en printen van stofjes. En 10 stofjes (fat quarters) van de schrijfster van het boek. Zo leuk!

Dat boek gaat nog goed van pas komen (en de staaltjes stof van Spoonflower ook!) want binnenkort ga ik me eens zetten aan het ontwerpen van een 'Ollie & Wallie' stofje, zodat mijn knuffels helemaal gepersonaliseerd zijn.

Vandaag ook eens bij de Ava langsgeweest en heel wat materiaal ingeslagen om te knutselen en het resultaat mooi in te kunnen pakken.

6 opmerkingen:

Liesje zei

Proficiat aan de winnaars en wat een super prijs won je daar zelf zeg, helemaal jaloers! Groetjes

Marina zei

Alleen maar leuk nieuws hier!

Tante Kaatje zei

Proficiat aan de winnaar! En wat een leuke prijs voor jou! Super!

Mad Moiselle zei

Waw! Een supernieuwsje op deze 1 april! (en het is geen grap :-) Ik stuur je asap mijn adres!!
Bedankt!

Nienke zei

Lap! Ik ben zo'n ongelukkige winnaar ;)
Maar van jouw blog halen we wel altijd super leuke ideetjes en tips, dus, dat maakt me weer gelukkig!

Unknown zei

Neeee! Wat een prijs! Echt supertof omdat zomaar in je brievenbus te krijgen!