23 januari 2012

Tussendoortje

Na al die drukke weekenden de laatste tijd, deden we het dit weekend wat rustiger aan. Uitslapen, een wandeling maken, wat rondhangen op het internet, meezingen met Glee, ...

Maar toch kon ik het niet laten om nog een beetje creatief te zijn. Er werd een ideetje uitgewerkt voor een geboortekaartje en een hoesje voor een tuba-mondstuk in elkaar gestoken voor een oud-klasgenootje (hopelijk past het). En omdat het bureaublad van mijn computer al maandenlang op oktober staat, werd het tijd om een nieuwe te maken, ook al is januari dan al bijna voorbij.
Ik werkte het pinguïntje van mijn agenda nog wat verder uit in kleur, zette hem op een ijsschots, en klaar! Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar nu vertoeft mijn bureaublad tenminste niet meer in Halloween-sferen, ook al doet het weer daar momenteel wel meer aan denken dan de pinguïn.



Geen opmerkingen: